Wednesday 9 January 2013

MY BFF

Assalamualaikum semua....


rase mcm nk post something tpy tak thu ape nk dipostkan....
haaaa....dah dapat pun nk post ape...

kali nie aku nk citer pasal BFF aku...dia nie baik sgt2...aku kenal dia baru tahun lps....aku memang tak kenal langsung dia nie sape...mse form 4 dia nie mana la org kenal dia dan sorang pun tak kenal dia kecuali budak kelas dia dgn budak2 surau je....tahun lepas orang kenal dia sebab dia ketua pengawas,ketua badar dan capten sofball.....yang aku nie lewat cikit nak dekat akhir2 tahun baru aku kenal dia..

yang aku ingat mse tu ade kursus kepimpinan pengawas mse tu alu sati group dgn dia...mse tu setiap orang dlm group kne igt nama geng dlm group tu....nama aku la paling susah nk igt sebab yg dieorng tahu nama FB aku je....nama penuh aku mana la dieorg tahu....pelik btol.....yang paling susah nk igt nama aku dia....banyak kali dia tanya nama aku....naik bosan aku menjawabnya....

ehhh ada lagi.....


lepas main bolwling kat kajang,malam tu aku tembsdxddc dorm aku tengok forum kat dewan....best jugak la...abis forum tu mse tu la aku terserempak dgn dia....dia tak abis2 menyebut nama aku....mse tu aku baru nak kenal dia...lepas forum tu...terserempak je dgn dia mesty nk bertekak....tak paham aku dgn dia....

timbul citer yg kurang enak didengar yg menyatakan aku nie syok dkt dia....ishhh dieorg nie tak baik tau buat citer mcmtu...


lepas abis exam tu baru aku beranikan diri untuk menhantar mesej dekat dia....lps mesej tu aku call dia...sejam jugak la aku bercakap dgn dia...best jugak bercakap dgn dia...citer2 dgn dia....berkongsi citer dgn dia....citer kisah silam....dia seorang yg very open minded dan berpegang pada prinsip dia sendiro...sampai aku pun sekali pegang prinsip dia....nak tahu ape???mana boleh bagi tahu....hehehe...

dua hari sebelum dia pegi PLKN aku call dia....sempat lagi gelak2 dgn dia....lagi dua hari nk melapor diri barang tak settle lagi....apa la dia nie....tak paham btol aku dgn dia nie....keesokkan harinya pun aku call dia....sempat lagi dia main bola tampar....huh....pada hari kemuncaknya aku call dia jugak....aku igtkan dia tak bawak phone rupanya bawak jugak....kalo aku tak suruh dia takkan bawak phone ....ikutkan sgt rules tu.....dh smpai PLKN tu baru dia buat call me back kt aku....malam tu pulak ade org hantar mesej kat aku rupanya akim....banyak cantik suruh aku call dia....

aku plan dia balik nanty aku nak ajak dia pegi tengok wayang....huh...tak sabarnya...tengok keadaan dulu la mcm mna....




No comments:

Post a Comment